ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

اطلاعیه آپدیت و پشتیبانی قالب دیجی آکادمی

اطلاعیه: مدت زمان خدمات پشتیبانی تمامی خریداران قالب دیجی آکادمی از 6 ماه به یک ســـــــــال افزایش پیدا کرد، همچنین در آپدیت جدید (نسخه 6.1.1) تمامی موارد امنیتی این قالب مرتفع گردید، لذا حتما قالب را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

2
19 مرداد 1400
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

مدت زمان پشتیبانی تمام خریداران قالب دیجی آکادمی 2 برابر شد. این اقدام در راستای حفظ و صیانت از حقوق مشتریان راست چین انجام گردید.

اطلاعیه آپدیت و پشتیبانی قالب دیجی آکادمی

همچنین یک تیم متخصص مسئولیت پشتیبانی و بروزرسانی محصول را بر عهده خواهد داشت.

به جهت مسائل امنیتی لازم است کلیه خریداران قالب دیجی آکادمی را به آخرین نسخه منتشر شده در راست چین ارتقاء دهند. کافیست به پیشخوان کاربری خود بخش دانلود ها مراجعه و آخرین نسخه محصول را دریافت نمایید.

تغییرات آپدیت امنیتی قالب دیجی آکادمی (نسخه 6.1.1) :

  • قطع دسترسی فروشنده از پیشخوان سایت مشتریان
  • جلوگیری از اختلال سایت در زمان غیر فعال شدن لایسنس فروشنده
  • حذف تبلیغات و جلوگیری از سوء استفاده فروشنده از پیشخوان مشتری

نکته: فروشندگان علاوه بر انجام تعهدات پشتیبانی، حق هیچگونه سوء استفاده از اطلاعات کاربران و بهم ریختن نمایش سایت را ندارند، بنابراین فعالسازی لایسنس و تاثیر بر بخش دیداری سایت برخلاف قوانین است. علاوه بر این نمایش تبلیغات و اخطار در پیشخوان خریدار نقض حقوق کاربر است.

” تمامی موارد فوق توسط فروشنده قالب دیجی آکادمی نقض شد و در تیکت‌های متعدد درخواست اصلاح آن بارها یاداوری شد ولی از سمت فروشنده اصلاحی انجام نشد”

با توجه به مشکلات امنیتی نقض شده از سمت فروشنده حتما قالب خود را آپدیت کنید.

علاوه بر ارائه پشتیبانی و آپدیت محصولات، هر کدام از خریداران می‌توانند هر یک از قالب‌های فروشگاهی جایگزین را با 50% تخفیف نامحدود و کد RTL-Offer خریداری نمایند. اعتبار کد تخفیف فقط تا پایان مهر ماه است.

رسالت راست چین از همان ابتدا ارایه محصولات با کیفیت متمایز و حمایت از حقوق کاربران بوده و رضایت مشتریان همیشه در اولویت ما است.

تمامی سعی راست چین بر این است که از فروشندگان متعهد و توانمند حمایت ویژه‌ای انجام شود، در حالیکه شرایط همکاری و قوانین در مورد تخلف کاملا واضح بوده و قابل مذاکره نیست!

مشاهده مستندات این تخلف 

داوود اربابی
داوود اربابی
فارغ التحصیل کارشناسی ارشد MBA، مدرس C# و عاشق وردپرس. البته علاقه مند به یادگیری هستم، زیرا آموختن کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش ماست.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
2 دیدگاه